Przejdź do głównej zawartości

Warsztaty Hueber w Bielsku-Białej

Zapraszam wszystkich nauczycieli języka niemieckiego na inspirujące warsztaty wydawnictwa Hueber.

HUEBER POLSKA
Adam Dominiak
Tel. 0 607 642 046
E-mail: dominiak@hueber.pl

ZAPROSZENIE!!!

Szanowni Państwo!
Wydawnictwo Hueber Polska we współpracy
z doradcą metodycznym języka niemieckiego p. Moniką Wisłą
ma przyjemność zaprosić nauczycieli języka niemieckiego
na warsztaty metodyczno-szkoleniowe.
Warsztaty prowadzić będzie Willi Völker.

Warsztaty odbędą się w dniu 9 marca 2011 (środa)

Temat spotkania:

Neue Medien und ergänzende Materialien im Deutschunterricht
Eine praktische Einführung in die Zukunft des Unterrichtens mit digitalen
Medien am Beispiel von Lehrwerken des Hueber Verlags


Nauczyciele gimnazjum: godzina 14.30-16.15


Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych: godzina 16.20-17.40


Miejsce spotkania:
LO nr IV, sala audiowizualnej nr 6
ul. Słowackiego 15-17,
Bielsko-Biała


Jednocześnie informujemy, iż uczestnictwo w warsztatach potwierdzone będzie certyfikatem, a każdy z uczestników otrzyma gratisowy egzemplarz podręcznika z oferty Wydawnictwa Hueber Polska!

Potwierdzenia uczestnictwa proszę przesyłać na następujący adres mailowy: dominiak@hueber.pl


Serdecznie zapraszamy wszystkich nauczycieli jęz. niemieckiego!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lekcje otwarte - dobrowolny przymus

Lekcje otwarte są cennym doświadczeniem zarówno dla prowadzącego nauczyciela, jak i dla obserwujących. Pod jednym warunkiem, że ci obserwujący zechcą w skupieniu i z uwagą obejrzeć lekcję, którą prowadzi ich koleżanka lub kolega, do której się sumiennie i długo przygotowywał, która jest stresująca i chce jak najlepiej wypaść. Nie wszyscy obserwujący potrafią to uszanować, a o  docenieniu nie ma nawet mowy. Byłam już na paru takich lekcjach i sama jedną prowadziłam jako jedna z pierwszych w mojej szkole. Wiem, jak się czuje nauczyciel, który taką lekcję prowadzi przed swoimi koleżankami, kolegami i dyrekcją. Niestety muszę stwierdzić, że mam w mojej szkole niewychowanych kolegów, w szczególności koleżanki, które nie potrafią zachować się  kulturalnie na lekcjach otwartych. Przeszkadzają nie tylko prowadzącym, ale także uczniom i obserwatorom głośno rozmawiając, plotkując lub wypełniając zaległości w dokumentacji szkolnej.  Zadaję sobie za każdym razem przy okazji takiej lekcji pytanie,

Neurodydaktyka - Sprawozdanie z konferencji

Neurodydaktyka – nowe podejście do nauczania w świetle badań nad mózgiem Jak dziś uczyć, aby nauczyć? – To pytanie stawia sobie wielu świetnych pedagogów i bezradnie rozkłada ręce lub próbuje się po cichu buntować. Niektórzy szukają sposób rozwoju i doskonalą się, biorąc udział w konferencjach. Nie wszystkie konferencje są wartościowe i godne polecenia. Jednakże ta, która odbyła się 3 i 4 czerwca 2011 r. w IV Liceum Ogólnokształcącym i w Regionalnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli „WOM" w Bielsku-Białej należała do tych wyjątkowych i szczególnie wartościowych. Konferencję poprowadziła dr Marzena Żylińska, wykładowca metodyki i literatury w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Toruniu, która przyjechała na zaproszenie doradcy metodycznego Moniki Wisły i konsultantów Beaty Honkisz i Marii Łątki z RODN WOM w Bielsku-Białej. W części wykładowej dr M. Żylińska zwróciła uwagę na szereg nieprawidłowości w nauczaniu uczniów. Skupiła się przede wszystkim na najnowszych badaniach

Bunt nauczycielki

Faktycznie tak to wygląda. Nauczyciele kupują z własnych pieniędzy wiele artykułów biurowych i robią pomoce dydaktyczne. Na zachodzie są w pokojach nauczycielskich regały, szafki, gdzie nauczyciele mają do dyspozycji prawie wszystko. A jak nie mają to składają zamówienie w sekretariacie i jest to uzupełnianie. Wyobrażacie sobie coś takiego w Polsce? Może zamiast wydawać kolejne grube miliony na kolejną reformę polska szkoła zostałaby dofinansowana i zaopatrzona w podstawowe i niezbędne materiały?! http://www.edulandia.pl/edukacja/1,101865,5716903,Bunt_nauczycielki__chce_uczyc__a_nie_zebrac.html