Przejdź do głównej zawartości

Zaproszenie na warsztaty

Zapraszam wszystkich nauczycieli języka niemieckiego i angielskiego z przedszkoli oraz szkół podstawowych, a także wszystkich zainteresowanych tematyką na warsztaty organizowane we współpracy z wydawnictwem Hueber nt.

„Wczesnoszkolne nauczanie języka niemieckiego i języka angielskiego na bazie materiałów KIKUS wydawnictwa Hueber”

Warsztaty odbędą się 9.06.2010r. w godz. 14.00.-16.00. w IV LO im. KEN
w Bielsku-Białej ul. Słowackiego 15, sala nr 6

Warsztaty poprowadzi doświadczona, długoletnia nauczycielka w wczesnoszkolnym nauczaniu języka niemieckiego w szkole podstawowej pani Dorota Pauly.
Warsztaty będę prowadzone w języku niemieckim i w języku polskim
(w zależności od potrzeb uczestników).
Ilość miejsc ograniczona. Proszę o wcześniejsze zgłoszenie się z podaniem nauczanego języka oraz typu szkoły na adres mailowy:

doradca metodyczny Monika Wisła: monikawisla@gmail.com

lub

przedstawiciel wyd. HUEBER Adam Dominiak: dominiak@hueber.pl

Termin zgłoszeń upływa 7 czerwca 2010r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bunt nauczycielki

Faktycznie tak to wygląda. Nauczyciele kupują z własnych pieniędzy wiele artykułów biurowych i robią pomoce dydaktyczne. Na zachodzie są w pokojach nauczycielskich regały, szafki, gdzie nauczyciele mają do dyspozycji prawie wszystko. A jak nie mają to składają zamówienie w sekretariacie i jest to uzupełnianie. Wyobrażacie sobie coś takiego w Polsce? Może zamiast wydawać kolejne grube miliony na kolejną reformę polska szkoła zostałaby dofinansowana i zaopatrzona w podstawowe i niezbędne materiały?! http://www.edulandia.pl/edukacja/1,101865,5716903,Bunt_nauczycielki__chce_uczyc__a_nie_zebrac.html

Lekcje otwarte - dobrowolny przymus

Lekcje otwarte są cennym doświadczeniem zarówno dla prowadzącego nauczyciela, jak i dla obserwujących. Pod jednym warunkiem, że ci obserwujący zechcą w skupieniu i z uwagą obejrzeć lekcję, którą prowadzi ich koleżanka lub kolega, do której się sumiennie i długo przygotowywał, która jest stresująca i chce jak najlepiej wypaść. Nie wszyscy obserwujący potrafią to uszanować, a o  docenieniu nie ma nawet mowy. Byłam już na paru takich lekcjach i sama jedną prowadziłam jako jedna z pierwszych w mojej szkole. Wiem, jak się czuje nauczyciel, który taką lekcję prowadzi przed swoimi koleżankami, kolegami i dyrekcją. Niestety muszę stwierdzić, że mam w mojej szkole niewychowanych kolegów, w szczególności koleżanki, które nie potrafią zachować się  kulturalnie na lekcjach otwartych. Przeszkadzają nie tylko prowadzącym, ale także uczniom i obserwatorom głośno rozmawiając, plotkując lub wypełniając zaległości w dokumentacji szkolnej.  Zadaję sobie za każdym razem przy okazji takiej le...